Kite kurzy

Labská Bouda 21-23.01.11

24. 01. 2011 | admin | Nezařazené

Sněhu málo, tak jsme vyrazili opět na náš oblíbený spotík v Krkonoších.

clip_image001

V pátek odpoledne jsme byli na místě, ale kdyby jsme přijeli večer, tak se vůbec nic neděje, páč bylo dokonalý mlíko. Sešla se hodně ostrá partička.clip_image001[10]

clip_image001[12]

Večer samozřejmě kalba. Já jsem to táhl až do deseti, ale měl jsem tam náhradníka (rafana z Brna), kterej za to zatáh až do tří. Když jsem šel ve 4 ráno po pátý chcát, tak seděl na chodbě na surfovým bagu a žral tyčinku.

Ráno dokonalý azuro a totální bezvětří.

clip_image001[8]

Nezbylo než vyšlápnout nějaký kopec a dát freeride.

clip_image001[14]

Protože mi to dopoledne nestačilo, tak jsem si odpo vyšláp ještě jednou a prošvih odpolední superdiktát(do p­..e).

Neděle konečně od rána 8m stabilní wind a dobrá viditelnost.

 

Měl jsem na test F-ONE BANDIT IV tak si ho Váňa hned vyzkoušel.

                     clip_image001[16] 

clip_image001[18]

                             clip_image001[20]

clip_image001[22]

clip_image001[24]

Testovaný kite je 10qm a párkrát s ním pěkně uletěl. Dodatečně napíše testík, jen řekl, že kite je příjemnej a že mu sedí.

 

Do oběda jsme tomu dávali, po o, frýrajdem šupem dolů a odjezd.

Musím dodat že pro Slávu a Pepu začalo dobrodružství výjezdem nahoru kde byla viditelnost 0 a wind 15–20m/s. Sláva to pověsil na tyč a musel odřezat snowboardem line u kitu. Pepa sám sebe knokautoval když ho to nahoře zvedlo a seklo o zem. Roztrženej pysk a nepřítomný pohled jasně ukazoval středně těžký KO.

BANDIT IV první dojmy

27. 12. 2010 | admin | Nezařazené

clip_image001

Těchto pár řádků není test, je to jen první pohled a první ošahání kite od F-ONE model BANDIT IV.

Jedná se o velikost 10 qm v barvě white/brown.

clip_image001[7]

clip_image001[9]

Střih kite je delta shape a oproti dřívějším modelům tohoto legednárního kitu, jsou konce hlavního bánu ostře ohnuté nahoru.

Součástí balení “komplet” je kite, line, bar, bag, leash, lepení a manuál.

clip_image001[11]

Badit IV má systém one pump a musím říct že odpojení a spětné nasazení spojovací hadičky není žádný problém. U loňského modelu jsem s tím trochu bojoval.

clip_image001[13]       clip_image001[15]

Nechybí kevlarová ochrana na nejvíce exponovaných místech spír a hlavního bánu. Otvor na vytažení šprcky bánu je na kraji jestli to je nějaká výhoda, poznám až při lepení:-).

clip_image001[17]

 

Vyvázání je možné upravit tak, aby tah na baru byl větší či menší, dle zvyku a potřeb ridera.

Sílu kitu lze upravit na back line posunutím na uzlech.

                                 clip_image001[19]

Na rozmotání šnůr po rotacích nebo po kiteloopech slouží již klasický motýlek.

clip_image001[21]

 

 

Za zmínku stojí bar který je celý z hliníku.

 clip_image001[23]

 

Leash je možné zapnout tak aby kite vyvlál a spadl, nebo tak aby zůstal na uchu připravený k jízdě.

clip_image001[25]

clip_image001[27]

Celkově jde na kitu BANDIT IV vidět velice solidní zpracování, působí velice kompaktním a pevným dojmem.

Neměl jsem zatím bohužel možnost kite vyzkoušet, jakmile se mi podaří dvě tři hoďky s ním pojezdit, napíšu trochu obsáhlejší test.

Holand 6.2010

28. 11. 2010 | admin | Nezařazené

Začátkem června jsme vyrazili s Mekem, Chosem, Elou(pes) do Holandu.

clip_image001[12] clip_image001[14]

První naše zastávka po dvanáctihodinové jízdě byla v Zaantwortu. Je to poměrně velké město, na pobřeží je mega hospod, ale bohužel skoro žádný camp.

Na kiting je to místo jako stvořené, šíroké písčité pláže člověka i po celonoční jízdě autem donutí kite nafouknout zakajtovat a zevlovat až pak.

clip_image001

clip_image001[6]

Přijeli jsme na severovýchodní směr, první den foukalo kolem 10m a vlny se dělali kolem 1m.

Po celodením kitování jsme se ubytovali v jediném možném campu.

clip_image001[8]

clip_image001[10]

Cenovka 20eček za noc v kontejneru.

Vyrazili jsme hned do města na pivko.

clip_image001[16] clip_image001[20]

clip_image001[24]

Vraceli jsme se v 21.30, týpci rozmotávali sňůry a chystali kity na (pro ně normální čas) diktátek. Světlo v tuto dobu je až do 23hod.

clip_image001[26]

 

Druhý den začalo chcát a pršelo až do 15hod. Tuto dobu jsme využili k přesunu na jiný spot u města Haag.

Ubytovali jsme se v campu, mimochodem v holandu se nesmí spát v autě, pokud není na spaní homologovaný, na druhou stranu je dobrý, že tu můžete fetovat a koupit si couru uprostřed města. Svět je plnej paradoxů.

Jen co jsme se poladili ubytko, hned jsme utíkali k moři a strojili kity. Pojezdili jsme asi 2hod ve slabším větru, nacpali pupky herinkama a vyrazili vlakem do Amstru. Z Haagu je to asi 20min a vlak Vás vyhodí přímo v centru.

clip_image001[28]

clip_image001[30]

První cesta, samo vedla do shopu pro hulení.

clip_image001[32] clip_image001[34]

clip_image001[36] clip_image001[38]

 

Vyhulili jsme jedno brko a vyhodili nás kvůli psovi, ještě se tvářili ublíženě, že jako toho našeho psa týráme. To neviděli Chosého tašku s psíma hračkama, co sebou vezl v autě. Druhý cíl byl jasný, vomrknout místní rajdy. Čubky jako ze žurnálu, ale to musí bejt řádnej rafan, kterej do toho šel. I kdyby člověk odboural všechny zábrany, těžko se soutředí na samotnou prcačku, když 2m za ním, oddělen jen sklem a závěsem, skanduje 50 zlitejch anglánů.

Ráno jsme opět popojeli asi o 30km, na známý spot Ijmuiden. Tak jak nás první a druhý den překvapilo, že bylo na vodě poměrně málo lidí tak tady bylo lidí dost. Parkoviště, které k tomuto spotu asi patří bylo kolem 12hod plné, ale to je asi tak jediné kde je málo místa.clip_image001[40]

Na bíč by se vešlo dvakrát tolik lidí. To proč je tento spot vyhlášený, je molo, které dělá 200m flatu a postupně si můžete vybírat vlnu na kterou si troufáte.

clip_image001[42]

clip_image001[44]

clip_image001[46]

Tento den byl s velkým D, 3m vlny a 9m kite. Musím podotknout že vlny jsou dobře čitelné, jen musíte dávat pozor na surfaře a občas na windsurfera, kteří mimochodem ty trojky skáčou. Celý den tam jezdí záchrana takže a když se něco stane, je o vás postaráno, navíc jsou tam hospody, takže co víc si přát.

Shrnul bych to asi takhle, pokud někdo pojede do Holandu na předpověď všeho nechám a jedu taky.

« Starší články  -  Novější články »